Cum pot plasa o comandă?
Pentru a plasa o comandă, adăugați produsele dorite în coșul de cumpărături, apoi urmați pașii pentru finalizarea comenzii, care includ furnizarea detaliilor de livrare și efectuarea plății.
Ce metode de plată sunt acceptate?

Ca și metode de plată este disponibilă plata ramburs la ridicarea coletului de la curier.

Cum se va face livrarea produselor?

Livrarea produselor se va face o dată pe săptămână, în ziua de Miercuri. Toate comenzile vor pleca Miercuri și vor ajunge la clienți în termen de 24 / 48 ore.

Pentru a putea expedia comenzile în fiecare zi de Miercuri este necesar să plasezi comanda pe site-ul nostru cu cel puțin 24 de ore înainte, mai exact până Marți la ora 14:00.

Pot returna produsul / produsele dacă nu sunt mulțumit?

Având în vedere faptul că unele produse comercializate pe această platformă sunt produse alimentare perisabile (ex. brânzeturi sau lapte), din cauză că acestea nu mai pot fi comercializate, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul lor.

Cu toate acestea, pentru produsele alimentare neperisabile, conform reglementărilor comerțului online, este acceptat returul în termen de 14 zile de la data plasării comenzii, cu mențiunea ca acesta să fie în stare intactă conform livrării.

Cum pot fi sigur că produsele sunt 100% naturale?
Producătorii noștri sunt verificați și certificați pentru a asigura că produsele lor sunt 100% naturale. De asemenea, produsele vin cu detalii despre ingredientele folosite și procesul de producție.
Cum sunt ambalate produsele pentru a asigura prospețimea?
Vă asigurăm că producătorii noștri iau toate măsurile necesare pentru ca fiecare produs să fie ambalat corespunzător și să ajungă în stare perfectă la destinație. Fiecare articol este sigilat în ambalaje speciale, menite să păstreze aromele și proprietățile nutritive intacte.